pg_test_timing (PostgreSQL) 16 - en to ko translation catalogue (13 entries)

en: out of memory
ko: 메모리 부족

en: cannot duplicate null pointer (internal error)
ko: null 포인터를 중복할 수 없음 (내부 오류)

en: Usage: %s [-d DURATION]
ko: 사용법: %s [-d 간격]

en: %s: invalid argument for option %s
ko: %s: %s 옵션의 잘못된 인자

en: Try "%s --help" for more information.
ko: 더 자세한 정보는 "%s --help" 명령을 이용하세요.

en: %s: %s must be in range %u..%u
ko: %s: %s 값은 %u부터 %u까지 지정할 수 있습니다.

en: %s: too many command-line arguments (first is "%s")
ko: %s: 너무 많은 명령행 인자를 사용했습니다 (시작은 "%s")

en: Testing timing overhead for %u second.
     | Testing timing overhead for %u seconds.
ko[0]: %u초 동안 타이밍 오버해더 검사.

en: Detected clock going backwards in time.
ko: 거꾸로 흐른 감지된 클럭.

en: Time warp: %d ms
ko: 간격: %d ms

en: Per loop time including overhead: %0.2f ns
ko: 오버헤더를 포함한 루프 시간: %0.2f ns

en: count
ko: 회

en: Histogram of timing durations:
ko: 타이밍 간견 히스토그램:
