pg_test_timing (PostgreSQL) 16 - en to zh_TW translation catalogue (14 entries)

en: out of memory
zh_TW: 記憶體用盡

en: cannot duplicate null pointer (internal error)
zh_TW: 無法複製 null 指標(內部錯誤)

en: Usage: %s [-d DURATION]
zh_TW: 用法: %s [-d DURATION]

en: %s: invalid argument for option %s
zh_TW: %s: 選項 %s 的參數無效

en: Try "%s --help" for more information.
zh_TW: 用 "%s --help" 取得更多資訊。

en: %s: %s must be in range %u..%u
zh_TW: %s: %s 必須在範圍 %u..%u 內

en: %s: too many command-line arguments (first is "%s")
zh_TW: %s: 命令列參數過多(第一個是 "%s")

en: Testing timing overhead for %u second.
     | Testing timing overhead for %u seconds.
zh_TW[0]: 測試 %u 秒的計時額外負擔。

en: Detected clock going backwards in time.
zh_TW: 偵測到時鐘時間倒退。

en: Time warp: %d ms
zh_TW: 時間扭曲: %d 毫秒

en: Per loop time including overhead: %0.2f ns
zh_TW: 每個循環時間，包括額外負擔: %0.2f ns

en: % of total
zh_TW: 佔總數 %

en: count
zh_TW: 次數

en: Histogram of timing durations:
zh_TW: 計時期間的 histogram:
